jueves, 5 de julio de 2012

Uttrykk for planer

 
Jeg vil gjerne reise jorda rundt


Jeg har tenkt å studere fisykk
Jeg kommer til å bli pensjonit i løpet av det kommende året (kommende, próximo)
Jeg har veldig lyst til å bli språklærer
Jeg vil gjerne lære russisk det kommende året
Jeg håper å forette i Liverpool i tre sesonger til
Jeg skal reise til India om to år
Jeg vil helst ha penger snart



Jeg har tenkt å skrivere ei bok
Jeg kommer til å være berømt
Jeg har lyst til å reise til Amerika
Jeg vil gjerne skylte livet mitt
Jeg håper å ha bedre økonomi snart
Jeg skal bestille billeter til toget til Oslo
Jeg vil helst male et maleri



Jeg har tenkt, jeg kommer til å, jeg har lyst til å, jeg vil gjerne være, jeg håper å, jeg skal gå.., jeg vil helst ha

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Jobbintervju