martes, 5 de junio de 2012

å nyte, å kose seg, å underholde, å spøke, å tulle, å more, å le, å lise, å smile

Å nyte, nyter, nøt, nytt.... disfrutar

 Min familie og jeg nyte oppholdet ferie...
Uansvarlig (ansvar, ansvarlig, uansvarlig) å nyte alkohol mens man er alene med barn? 
Nyte, ikke bare yte. 
Hvordan nyte en cognac


Å kose seg. koser koste kost..  pasarlo bien
Her kan du kose deg med leseøvelser
Jeg koser meg på Drammensbadet
Et ufyselig vær ute, men jeg koser meg på uteplassen
Vi organiserer dine golfreiser, du koser deg med golf, spa og sol.
Dårlig nett, men vi koser oss 


Å underholde, underholder, underholt, underholt.... entretener
Vi underholder med stort engasjement, blåserekke og fullt trøkk fra første tone. 
Når mediene underholder.
Jeg underholder meg selv... 
Vi underholder Sørlandet!
Hvordan underholder dere barnet? 



Å tulle, tuller, tuller...........bromear
Jeg tuller ikke, det er blåfrossent
Du tuller, ikke sant?
Du tuller med meg nå?
Først trodde jeg hun tullet; jeg hadde ikke kjørt nær bilen hennes.
 Dette var bare tull. Den norske TV-profilen hevder hun tullet på radio. Men ikke alle skjønte spøken (broma)


Å more, morer, moret, moret...... divertir
 ja, jeg morer meg en torsdags morgen
jeg må si jeg morer meg storlig av å lese bloggen min 
Vi morer oss til døde



Å le, ler, lo, ledd.............reir
 Lenge siden jeg har ledd så mye..
Bare når jeg ler 
Har lest mange bøker som jeg har både småflirt av og ledd godt av, men den boken som jeg har ledd mest av som jeg kan huske med min "gullfisk" hukommelse må være "Dei tek ikkje tran i Texas"


 å smile, smiler, smilte, smilt
Jeg smiler når jeg tenker på deg. 
Jeg smiler faktisk 
Solen skinner og jeg smiler 


(latter, carcajadas)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Jobbintervju