lunes, 18 de junio de 2012

å legge merke til...


 Hva er det du legger merke til først??






1.-Jeg legger merke til de mange transformatorer som er som smykker i by
2.-Det er noen spesielle ting ved kvinnen som menn legger merke til når de er på date. 
3.-Ser meg, men legger ikke merke til meg. Nesten alle ser meg uten å legge merke til meg, for det er det bak meg de ser etter. Hva er jeg? Vis svaret. Et vindu.
4.-Jeg legger merke til alle kommentarer.
5.-Spørsmål: Hvordan får jeg en søt kjæreste som ikke legger merke ti lmeg. Innsendt av jente 13 år.
6.- Hvem er den personen du legger mest merke til?
7.-Jeg legger merke til at alle de fine klærne er kun å få i små størrelser.
8.-Jeg har alltid vært ganske usikker og paranoid, men jeg legger merke til at det blir værre og værre etter årene
9.-Jeg legger merke til at det er en forskjell mellom Cnyborgs og Wolframs ønsker. 
10.- I dag legger jeg merke til kunsten på veggene.
11.- Hva er det egentlig man legger merke til når man møter nye personer ?
12.-Og det første jeg legger merke til er øynene og smilet

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Jobbintervju